Skip to content

bilete la lansare

October 27, 2009

3 Comments leave one →
  1. November 2, 2009 1:07 pm

    Bună,

    V-aş ruga să-mi trimiteţi un comunicat de presă pe adresa de mail, ca să pot da o ştire mai consistentă la ziar (Ziua de Vest). Am căutat o adresă de contact, dar, din păcate, n-am găsit nici una, aşa că am apelat la varianta aceasta.

    🙂

  2. catalin permalink
    November 3, 2009 2:48 pm

    cum de ati putut sa nu puneti morsa pe album …. 😦

  3. November 7, 2009 3:29 am

    Galeria de poze de la concertul din Irish Music Pub:
    http://www.partytude.ro/poze/poze-Kumm-Irish-Music-pub-lansare-album

Leave a Reply

